The Loaf, Pavilion

Hari ini, 16 Mei 2009, aku berkesempatan keluar jalan-jalan di Pavilion.
Rasanya dah lama tak keluar jalan-jalan dengan kawan-kawan baik. Hari ini hanya Kak Ins, Kak Maz dan Chaer sahaja (Kam tak dapat Join, ada hal lain kot).
Kira dapat lah juga aku 'updates' perkembangan terkini diriku dengan kawan2 Sentapz ni. Yelah rasanya dah lama tak jumpa mereka semenjak ke Middle East hari tu.

Apa yang menarik di Pavilion pada hari ini? Hari ini kami berpeluang makan kat The Loaf ni. Ini kalai pertama aku makan kat restoran roti yang terkenal ini. The Loaf Pavilion ni kiranya cawangan The Loaf yang kat Langkawi tu. (Maklumat lanjut: http://www.theloaf.net/)

Wah kiranya sempatlah merasa bagaimana sajian berasaskan roti-moti ini dihidang dalam bentuk yang sungguh menarik ala2 'fine dining'. Tapi kami makan ala-ala tak 'fine dining' pun. Ha haha. Terima kasih yang tak terhingga kepada Kak Maz yg sudi membawa kami ke sini dan seterusnya menaja di sini, (semoga rezeki terus berkekalan dan dipermurah kan selalu)

Setelah puas makan-makan, kami pusing Pavilion tu. mmm, banyak nya branded items, tapi aku sekadar mampu berangan je lah. Tak mampu lagi nak membeli belah sakan di sini. Haha.

Larut malam, aktiviti jalan-jalan diteruskan dengan lepak kat OldTown Kopitiam kat Kerinchi. Dah lama aku tak kuar jalan2 hingga larut malam. MMM, terima kasih kepada kawan2 yang sudi melayan segala cerita ceriti terkini.

Beberapa gambar yang sesuai untuk dilayan. Zassss.............