Dubai International Airport (DXB)

Wah, DXB ni memang meriah di awal-awal pagi ini. Memang besar gak airport dia.

Aku berada hampir 4 jam di DXB ini sementara menanti penerbangan berikutnya ke Sana'a, Yemen.
Memang banyak benda yang boleh dibeli di DXB ni. Shopping heaven. Tapi aku hanya pusing2 dan tengok-tengok barang je. Nak shopping, jauh sekali. Lagi pun, perjalanan aku masih jauh untuk 10 hari akan datang. hu hu.

Sementara menanti flight, aku pun berinternet jap. Mujurlah WIFI kat sini free cam kat KLIA.

Yang aku bangga nya, azan subuh berkumandang dengan kuatnya di DXB ini tanpa sebarang halangan. Bila KLIA nak laungkan azan mengumumkan waktu sembahyang secara 'direct'. Sama-sama kita nantikan.

Apa lagi aku nak merepek pasal DXB ni? MMMM, VVIP yang aku ikut semuanya dah masuk lounge, maka, aku merayau2 lah kat DXB ni. he, he, sempat lah snap 2-3 shots.

#ok, sambung di entri berikutnya, Sana'a Yemen#