Buka Puasa @ Cyberview Lodge, Cyberjaya

14 September 2009

1. Akhirnya selepas beberapa hari merancang, grup kitaorang dapat juga berbuka puasa bersama-sama, walaupun ada ahli yang tidak dapat menghadirkan diri atas sebab lokasi, komitmen lain dan sebagainya.

2. Bertempat di Verandah restaurant tu, kami ambil seat di luar restoran, open air, senang nk kecoh2 dan borak2 sakan (memang sakan pun kami borak, bising gile, tapi semua orang sibuk menikmati hidangan maka tak kisahlah kalau nk berbising-bising pun).

3. Dengan harga serendah RM70++, memang banyak juadah menarik di restoran ini. Tambahan pula, suasana di dalam CVL ini mendamaikan. Menambahkan lagi mood untuk melantak.

4. Kesempatan juga diambil untuk setiap ahli grup iaitu aku, Kam, Chaer, Hardsard, Kak Maz dan Kak Ins untuk bertukar-tukar pendapat, gosip dan perkembangan terbaru mengenai diri masing-masing, almaklumlah lama tak jumpa.

5. Lepas makan, lepak2 di laman CVL tu. Tapi sayang, coz malam, kalau siang lagi seronok untuk bergambar. Penyudahnya adalah sesi muhasabah diri di chalet CVL yang menarik dan berpatutan harganya itu.

Nota: Harap maaf, gambar kurang jelas. Kak maz, sori kerana tiada dalam foto di mana gamabr2 ini diambil ketika kak maz pulang seketikan. Segala kesulitan amatlah dikesali.