IMBASAN: Separuh Tahun Pertama 2009

Sekejap je masa berlalu, sudah separuh tahun 2009 telah dilalui. Berikut adalah 'highlights' terhadap apa yang aku lalui untuk tempoh 6 bulan yang lalu:.....

Keluarga :

Syukur kepada Allah - Tuhan Sekalian Alam - kerana menganugerahkan rezeki kesihatandankesejahteraan kepada diri ku dan keluarga. Sememangnya keluarga dan kesihatanadalah nikmat yang tidak terhingga dan aku sempat beberapa kali pulang ke kampung bertemu keluarga tercinta.

Kerjaya : Perjalanan kerjaya ku masih lagi panjang. Masih banyak onak dan duri. Sepanjang 6 bulan pertama, memang membosankan dan what to do, kerja harus dilaksanakan. Menyaksikan terlalu banyak "ups and downs" kat ofis ni. hu hu.

Persahabatan : Ada juga jumpa kawan-kawan baru dan lama. Namun, tak sempat nak jumpa semua orang lantaran kesibukan tugas dan komitmen lain., Cinta? - aku masih mencari cinta. hahaha.

Perjalanan : Dalam 6 bulan pertama, aku sempat menjelajah (secara rasmi dan tidak rasmi) ke Beijing, RRC, Sana'a, Republik Yemen, Cairo, Egypt, Jeddah, KSA dan pengalaman paling tak dapat dilupakan adalah menunaikan umrah di Mekah. Dan untuk 6 bulan mendatang, terdapat beberapa agenda utama yang akan harus aku laksanakan. Selain itu, aku juga banyak buat Zoom Malaysia (rasmi atau x rasmi) untuk 6 bulan pertama 2009. Sempatlah menjengah tempat-temat menarik di Malaysia seperti: Tasik Chini, Bukit Tinggi, Kuantan, Langkawi, Melaka, Pulau Pinang, Miri, Pulau Kapas, Lumut dan sebagainya.


Banyak lagi nak aku tulis, tapi aku dah takde idea. Hu hu.