Jalan-Jalan Hari Terakhir di Terengganu

Aku merasakan kepulangan aku ke Terengganu kali ini sungguh padat jadualnya.

Terlalu banyak perkara yang aku sempat menikmati di negeriku sendiri.

Bandaraya Kuala Terengganu sudah banyak berubah.

Malam tadi aku sempat keluar minum2 di Gerai Air Buah Pior (pure) yang terdapat di Seberang takir tu. Ramai juga lah orang kat Gerai ini. Memang meriah, sambil menikmati air buah dengan harga yang amat murah. He he.

Di samping itu, kesempatan juga diluangkan untuk merayau sekitar Taman Syahbandar. Wah, ada FunFare kat Terengganu ni. Patutlah ramai sangat orang, tambahan pula musim cuti sekolah.


Malam kian larut, aku mula bertolak pulang ke K.L. Selamat tinggal Terengganu. Mungkin di masa akan datang aku akan terus lebih kerap untuk menikmati negeri cantik, budaya menarik ini.

Terengganu darul Iman.