> Apa Khabar?

Sudah lama tidak mengemaskini kan blog ini.
Lantaran kerana sibuk dengan komitmen tugas yang tidak pernah putus-putus.
Nampaknya aku kena berehat, menenangkan minda dan melakukan pelbagai aktiviti kegemaran aku seperti melakukan 'windows shopping', bersiar-siar di gigi pantai, makan kat restoran kegemaran dan macam-macam lagi.

Kesempatan hari dapat makan tengah hari bersama-sama kawan baik sentapz sungguh menggembirakan, almaklumlah sudah lama tidak berjumpa. Terima kasih kepada sahabat2 baik di Putrajaya, KM, CH, MZ, IN.......
Harap-harap hujung minggu ini, aku dapat merehat kan semula minda ku........

Adakah aku harus ke Kuantan untuk menikmati permandangan pantai di Teluk Chempedak, adakah aku harus ke Lumut untuk ke Pangkor, adakah aku harus ke Kuala Sepetang untuk makan mee udang banjir, adakah aku harus ke Bukit Larut demi menyaksikan bunga tulip versi Malaysia, adakah aku harus balik ke Terengganu bagi menikmati makan malam bersama keluarga, adakah aku harus ke Penang untuk berjumpa dengan kawan baik aku di sana sambil makan jeruk buah pala, adakah aku harus ke Sogo,KL - membeli belah di sana (i hate to go that place, especially during the weekend. the reason, there's a lot of people), adakah aku hanya duduk di rumah - tengok tv, atau adakah aku harus ke ofis untuk menyambung kerja-kerja..................Banyaknya pilihan.....

Harap2 aku dapat membuat pilihan yang betul untuk aktiviti hujung minggu ini.......