Jalan-Jalan Cari Makan>>


Hari ini (Sabtu), 28 Mac 2009, setelah berhempas pulas dengan tugas2 yang tidak pernah putus, aku dan beberapa kawan baik (KM, CH, IN, MZ) berkumpul pada hujung minggu ni bagi melaksanakan aktiviti kegemaran iaitu 'windows shopping', shopping dan makan-makan.


Perjumpaan kali ini tidak dapat dihadiri oleh LE, LN, HD kerana sibuk dengan komitmen masing-masing. IN ditemani oleh MY dan AN. kiranya MY dan AN penghibur lah sepanjang berjam-jam pusing-pusing sekitar The Curves, IKEA dan Garden MidValley. Rasanya sudah lama juga tidak berjalan ke tempat2 sebegini. Yelah bila RM tak banyak, rasanya tak best nak jalan2. he he.

Aktiviti makan yg pertama dimulakan dengan 'brunch' di ThaiExpress. Wow, makanan dia pun boleh tahan juga lah. tapi masih sedap lagi Rak Thai dan Amarin yg kat MidValley tu. Kemudian, masuk kedai, keluar kedai, tapi tak beli pun, sekadar berangan.

Next stop: IKEA, well as usual, i just dreaming all of these beautiful deco. hahah.
Penat pusing IKEA, minum petang di Coffee Beans. Ni pun rasanya dah lama tak minum kopi yg agak mahal ni. He he. Tapi Starbucks dah berkurun aku tak minum since before boikot hari tu. hahaha.

Dari Mutiara Damansara kami ke midvalley tu. Ramainya orang. Kami ke pameran kamera, so, boleh lah berangan memiliki SLR, masuk butik2 mahal2 di Gardens, hahaha. Boleh berangan je lah. Tak mampu nak beli. hahaha.

Sakan berjalan, akhirnya ke MJ dan JJ. Itulah 'departmental store' yg mampu dibeli barang2 nya. haha.

Makan berikutnya: Belanga Midvalley. Makanan melayu yang menyelerakan, kuih-muih some more. Very affordable price.

Finally, just before 8.30pm (That EARTH HOUR), we leaved Midvalley with wonderful memories on 28thMarch09.
****************************